Salam...dears my HND 4 students...
Sapa2 yg berminat utk dptkn info detail ttg mcm mana penilaian utk research presentation boleh download dr link ni...
Rubric Presentation
Harap dpt membantu anda semua membuat persediaan yg lebih mantap...
Thanks...
"Sharing is caring"
Azli Alip
Showing posts with label Assignment Research Project. Show all posts
Showing posts with label Assignment Research Project. Show all posts
Assignment 3 Research Project
Labels: Assignment Research Project
Salam...
Dears HND 4 students... plz downloads our assessment 3 question frm this link...
Assignment 3
Hard copy akan diedarkn Insya Allah by next week after QC dah approve. Harap dpt bantu u all utk buat persediaan yg lebih baik utk last assessment. Thanks.
"Sharing is caring"
AzliAlip
Dears HND 4 students... plz downloads our assessment 3 question frm this link...
Assignment 3
Hard copy akan diedarkn Insya Allah by next week after QC dah approve. Harap dpt bantu u all utk buat persediaan yg lebih baik utk last assessment. Thanks.
"Sharing is caring"
AzliAlip
Assignment 2 (Research Report)
Labels: Assignment Research Project
Salam students HND 4,
Sila downloads soalan assignment 2 dr link ni...
Assignment 2 (Research Report)
dan note fr questionnaire dr link ni....
Note Questionnaire
Hard copy soalan akn kita keluarkn hari Selasa depan 18 Sept 2012. So harap guna masa yg ada ni utk draft u all punya questionnaire lebih awal. Jgn buat kerja last minute...tlg tunjukkan darft & dptkn approver questionnaire secepat mungkin. Thanks...
"Sharing is Caring"
by Azli Alip
Sila downloads soalan assignment 2 dr link ni...
Assignment 2 (Research Report)
dan note fr questionnaire dr link ni....
Note Questionnaire
Hard copy soalan akn kita keluarkn hari Selasa depan 18 Sept 2012. So harap guna masa yg ada ni utk draft u all punya questionnaire lebih awal. Jgn buat kerja last minute...tlg tunjukkan darft & dptkn approver questionnaire secepat mungkin. Thanks...
"Sharing is Caring"
by Azli Alip
Contoh Proposal
Labels: Assignment Research Project
Salam Ramadhan...
Spt dijanjikn dlm kelas hari tu...so sy poskn cth2 proposal yg dibuat oleh senior2 u all sem lepas utk sbg panduan asas shj. Cth2 yg diberikn bknlah yg terbaik. So ditegaskn bhw ni hanya sbg cth shj & ada kemungkinan cth ni juga ada kesilapan2 tertentu yg x boleh diikut. Utk hasilkn proposal yg terbaik...silalah htr draft u all utk disemak terlebih dahulu sblm due date assignment in. K hrp panduan ni dpt bantu anda semua hasilkn sesuatu yg lebih baik...
Contoh 1
Contoh 2
Contoh 3
Contoh 4
Contoh 5
Thanks...
"Sharing is Caring"
by AzliAlip
Spt dijanjikn dlm kelas hari tu...so sy poskn cth2 proposal yg dibuat oleh senior2 u all sem lepas utk sbg panduan asas shj. Cth2 yg diberikn bknlah yg terbaik. So ditegaskn bhw ni hanya sbg cth shj & ada kemungkinan cth ni juga ada kesilapan2 tertentu yg x boleh diikut. Utk hasilkn proposal yg terbaik...silalah htr draft u all utk disemak terlebih dahulu sblm due date assignment in. K hrp panduan ni dpt bantu anda semua hasilkn sesuatu yg lebih baik...
Contoh 1
Contoh 2
Contoh 3
Contoh 4
Contoh 5
Thanks...
"Sharing is Caring"
by AzliAlip
Assessment for Research Project
Labels: Assignment Research Project
Salam students HND4...
U can downloads our assessment 2 & 3 from this links...
Assessment 2
Assessment 3
And please prepare your slides presentation for our next week class..special for HND 4B & 4C only...
Thanks...
By Azli Alip
U can downloads our assessment 2 & 3 from this links...
Assessment 2
Assessment 3
And please prepare your slides presentation for our next week class..special for HND 4B & 4C only...
Thanks...
By Azli Alip
Assignment 1 Research Project
Labels: Assignment Research Project
Salam dear my HND4 student, u can download our Assignment 1 from this link..
http://www.mediafire.com/file/22b4f22dupsb6x3/Research project question 1 Th 2012.doc
Thanks...
Azli Alip
http://www.mediafire.com/file/22b4f22dupsb6x3/Research project question 1 Th 2012.doc
Thanks...
Azli Alip
Subscribe to:
Posts (Atom)
AzliAlip@2011-2012. Powered by Blogger.





