Showing posts with label Umum. Show all posts
Showing posts with label Umum. Show all posts

Result MGT1013

Salam...

Dears DIB 2 students... u may downloads result for Test 1 & Test 2 from this link...

Result Test

Pd sapa2 yg result dia below 15 marks...plz come & see me starting from next week. Attendance is compulsory..before Hari Raya Haji Holiday. For those pass for both test...plz continue your good effort. Wish u all Good Luck for final exam.

Thanks...
"Sharing is caring"
Azli Alip

Selamat Bercuti..

Salam...dear my students..

Selamat bercuti akhir semester diucapkan...gunakanlah masa 6 minggu ni dgn penuh bermakna terhadap perkara2 yg boleh meningkatkan ilmu & pengalaman anda. Bg pelajar semester akhir..mungkin ada yg dah mendapat pekerjaan @ masih mencari kerja..so selamat maju jaya diucapkan dalam kerjaya yang dipilih. Jangan terlalu memilih pekerjaan kerana apa yg penting adalah pengalaman yg bakal anda perolehi pada peringkat awal ni akan menentukan kecemerlangan zaman kerjaya anda.

Bagi para pelajar HND 3 yg bakal mengambil subjek Research Project next sem...sila pastikan anda sudah bersedia dr segi mental & fizikal utk melalui saat terindah dalam subjek ni. Tiada yg mustahil...yg penting dimana ada usaha...disitu Insya Allah ada jalan penyelesaiannya. Jangan lupa utk teruskan penerokaan2 anda masa cuti ni & buat persediaan seperti mana yg dinasihatkan masa taklimat tempoh hari. 1st week sem depan kita akan start bincangkn topic & Gantt Chart. Good Luck diucapkan...

Akhir kalam...selamat bercuti diucapkan kpd semua pelajar KMPSI. Insya Allah jika ada rezeki & umur yg panjang...kita berjumpa lg sem depan...

Sharing is caring....
Azli Alip

Active Learning Activity

Today activity in MGT1013 class...nampak mcm sungguh2 je dia org ni...




Belajar membuat blog..

Salam sejahtera...hari pertama belajar secara formal membuat blog di KPTM Bangi utk subjek KPT 4033 Teknologi & Inovasi Dalam Pendidikan. Byk yg aku x tahu & kena belajar. Bak kata org...slow2 janji ada keinginan & minat utk belajar. Moga diberikan kekuatan & semangat olehNya utk belajar & terus belajar. Amin..
AzliAlip@2011-2012. Powered by Blogger.
 
Free Blogspot Themes